יום שני, 19 בספטמבר 2011

When you have to shoot, shoot!


מי מכם לא מכיר את המשפט "when you have to shoot, shoot, don’t talk", או את המשפט "רק המעז מנצח"?
מי מכם באמת מיישם אותו בחיים הפרטיים שלו?

לכולם יש חלומות. לא כאלה שהם חולמים בלילה בזמן שהם ישנים, אלא חלומות גדולים, על החיים. דברים שהם היו רוצים לעשות, מקומות שהם היו רוצים לבקר בהם, דברים שהיו רוצים להגיד לאחרים, דברים שהיו רוצים לשנות בעצמם. החלומות האלה הם הדברים שאתם הכי רוצים. ובכל זאת, רוב האנשים משאירים אותם בגדר חלומות, ולא עושים איתם שום דבר. למה?


למה אתם לא מגשימים חלומות?
כדי לענות על השאלה למה אתם לא עושים עם החלומות שלכם כלום, צריך להבין משהו בקשר אליהם. מימוש החלום פירושו שינוי בחיים שלכם – מעבר מהמצב בו אתם נמצאים עכשיו למצב אחר, שאתם לא מכירים ולא יודעים מה הוא יביא איתו. אתם רק מקווים שהוא יהיה טוב, אבל העתיד לא ידוע – ובמצב לא ידוע אתם לא יכולים לצפות את התוצאות של הפעולות שלכם, לא בטוחים מה עליכם לעשות וכיצד להתנהל, וזה מעורר חרדה. מה שקורה במצב כזה לרוב האנשים הוא שהם מתחילים לחפש תירוצים ומנסים להסביר למה עדיף להם (כביכול) להישאר במצב הנוכחי, לא לעשות שינוי ולוותר על החלום שלהם. משפטים כמו "עכשיו זה לא הזמן המתאים", "אין לי את הכלים לעשות את זה", "אין לי זמן להתעסק בזה עכשיו", "אין לי מספיק כסף", "זו השקעה מסוכנת מדי" הם לרוב סיפורים שאתם מספרים לעצמכם, ולא הסיבה האמתית לחוסר הפעולה שלכם. אלה משפטים שהשדון שלכם משמיע לכם בתוך הראש כדי שלא תשתנו, לא תנסו, לא תעיזו, ולא תצליחו. תישארו בדיוק מי שאתם, במקום שאתם ובחיים שלכם, למרות שהייתם רוצים שהם יראו אחרת.

הסיבה שרוב האנשים לא מעיזים, לא עושים ומשאירים את החלומות שלהם בצד היא שהם פשוט פוחדים מהשינוי. פוחדים שזה לא יצליח, פוחדים שאנשים לא יאהבו אותם אחר כך, פוחדים שזה לא יהיה מה שהם ציפו לו. אז במקום זה הם מעדיפים להישאר באזור המוכר והבטוח, למרות שהוא לא ממש נוח ולא באמת טוב להם בו.

אז מה עושים?
מזה שרק תדברו על החלומות שלכם ועל הדברים שאתם רוצים, לא יצא לכם כלום. אתם חייבים לפעול. וזה לא אומר להגשים את החלום שלכם מחר בבוקר. זה אומר להתחיל לבדוק מה אתם צריכים לעשות כדי להגיע לשם. בתור התחלה, קחו דף ועט ותכתבו את זה. זה יעזור לכם להיות ממוקדים יותר. פשוט כתבו מה אתם רוצים. בשלב הבא, תחשבו מה צריך לקרות ומה אתם צריכים לעשות כדי להגיע לשם. למשל, יכול להיות שאתם צריכים לרכוש מיומנות שאין לכם כרגע כדי שתוכלו להגיע למטרה, וזה אומר שיש לכם תת מטרה – לרכוש את אותה מיומנות חסרה. אחרי שתהיה לכם רשימה של הדברים שצריכים לקרות כדי שתגיעו למטרה, תחשבו ותבדקו איך מבצעים אותם. למשל, איפה לומדים את אותה מיומנות שאתם צריכים, כמה זה עולה, כמה זמן זה לוקח וכו', איספו כמה שיותר מידע. ואז, פשוט תתחילו לפעול! אל תעשו הכל בפעם אחת, כי זה לא אפשרי וזה רק יתסכל אתכם יותר כי לא תצליחו. תחלקו את המסע שלכם לצעדים קטנים ואפשריים, ותתחילו לעשות אותם.

במקום לדבר ולחפש לעצמכם סיבות למה לא לעשות, תתחילו לפעול. תעשו מה שאתם יכולים, במקום שאתם נמצאים, עם מה שיש לכם – when you have to shoot, shoot, don’t talk.

לחצו כאן עכשיו לתאום פגישת היכרות בחינם.

אל תשכחו לשתף ולאהוב את העמוד שלי ב-Facebook, לעקוב ב-Twitter, ולהצטרף אלי ב-LinkedIn.


תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאפאטה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק