יום שבת, 17 בספטמבר 2011

הפרדוקס שבביטחון

בהרבה מהמטרות שאנחנו מנסים בכל כוחנו להשיג, אנחנו נוטים לנסות להגיע אליהן באופן כזה שחוסם את ההצלחה שלנו. הרבה פעמים אני פוגש אנשים שמחפשים אחרי יותר הערכה עצמית – ביטחון פנימי וביטחון עצמי גדולים יותר – ולמעשה שמים לעצמם רגל. באופן טיפוסי, הם נוטים למדוד ולשפוט את עצמם בלי הפסקה אל מול אחרים. לא בדיוק הדרך הטובה והיעילה להגיע ליותר הערכה עצמית.

אנשים כאלה מייחסים לאחרים יותר ביטחון מאשר לעצמם, ולמעשה מארגנים לעצמם השוואות שבהן הם תמיד יוצאים מופסדים. הם רואים את הרגישות שלהם כחולשה ומנסים להסוות אותה. זה בדיוק שורש הבעיה. כולנו רגישים וחסרי ביטחון באופן כזה או אחר. כשאנחנו מקבלים את הרגישות שלנו ולא מחפשים יותר דרכים להסתיר אותה, אנחנו הופכים לחזקים!

האנשים שמנסים להתנהג ולהיראות חזקים, בהרבה מקרים פשוט מסווים את הדאגות שלהם ועל ידי כך לא רק שהם אינם משפרים את מצבם, הם מחמירים את הבעיה. כשאנחנו מתנהגים כך אנחנו מוטרדים ומודאגים יותר בקשר למה שאחרים חושבים עלינו ולא מנסים לקבל את עצמנו. יש כאן פרדוקס.

משמעות הקבלה של הרגישות שלכם, ולא לברוח ממנה ולהסתיר אותה יותר, היא שאתם לא מודאגים יותר ממה אחרים יחשבו עליכם. כשאתם נוהגים באופן כזה, מערכת היחסים שלכם עם עצמכם משתפרת באופן מדהים ואתם הופכים לגאים במי שאתם. זה ביטחון וחוזק!

ככל שתעשו את זה יותר, כך הביטחון שלכם יגדל. הפרדוקס הוא שכדי להיות בטוחים בעצמכם אתם צריכים לקבל ולהכיר בחולשה שלכם, ואז הביטחון שלכם יעלה. אם אתם מנסים להסתיר ולהסוות את חוסר הביטחון שלכם, אתם בוגדים בעצמכם ונשארים בדיוק באותו מקום – חסרי ביטחון והערכה עצמית.


לחצו כאן עכשיו לתאום פגישת היכרות בחינם.


בקרו באתר שלי.

אל תשכחו לשתף ולאהוב את העמוד שלי ב-Facebook, לעקוב ב-Twitter, ולהצטרף אלי ב-LinkedIn.




תגובה 1:

  1. אני נשואה שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג מוזר, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת ימרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה והסברתי לו. הוא אמר לי כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הלחש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי מהר לאפאטה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלות או זיהומים לא רצויים שמונעים ממני להרות, ואז הנחה אותי על כך. איך להשתמש בו לפני הפגישה עם בעלי. זה אחרי השימוש בצמח ובשורש המקומי הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון בכל הגוף, אני ממש בהריון, בדיוק ילדתי ​​בן ב-1 לחודש. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר אלאבה כדי לשמר את מערכת היחסים שלי, כמו גם לתת לי ילדים, אני יכול לקרוא לעצמי בגאווה היום. לכל אישה שמוצאת שזה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם דוא"ל DR Alaba: dralaba3000@gmail.com או צור קשר עם הוואטסאפ שלו / ויבר אותו עם המספר הזה: +1(425) 477- 2744, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק