יום שלישי, 13 במאי 2014

(ChangeTheView | #BreakTheStigma (Video#

Change the View, Brak the Stigma
תחזיקו את עצמכם, זאת בקה, והיא הולכת לזעזע אתכם.

בקה קלה (Becca Calla), היתה קורבן לבריונות אינספור פעמים כשגרה במקלטים שונים עוד לפני גיל 16, קשה להגיד שהיו לה ילדות או נעורים קלים. אבל כשסוף סוף היא זכתה לאבחון ראוי, שכלל בין היתר תסמונת טורט והפרעה אובססיבית קומפולסיבית (OCD), היא גם יכלה סוף סוף לחפש – ולקבל, את העזרה לה היתה זקוקה. ועכשיו היא מוכנה לרסק את הסטיגמה ואת כל מה שחשבתם על הפרעות נפשיות ועצביות.

בסרטון קצר אך מאוד עוצמתי, שנשלח במקור לתחרות Changethe View 2014, הנערה הצעירה הזו מראה שההפרעות בהן אובחנה לא מגדירות אותה, ולא יעצרו אותה מלהשיג מטרות ולכבוש יעדים.

"אני מנגנת בכינור כבר עשר שנים. יש כל כך הרבה דברים שחשבתי שלעולם לא אצליח לנגן שעכשיו אני יכולה לנגן מתוך שינה" היא אומרת. "עכשיו אני יודעת איך לכוון את האנרגיה שלי ולשחרר אותה בדרכים בריאות במקום לכעוס כל הזמן."



"תשאלו את כל מי שמכיר אותי עכשיו, אני הבחורה הכי שמחה כי אני יודעת שאני מקבלת את התמיכה והעזרה הנכונות שאני צריכה."

שתפו את הפוסט הזה, ועזרו לנפץ את הסיטגמה וליצור עולם חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה